2011. október 13.

A kezdetek avagy fotózásom története

Amióta az eszemet tudom kattogtattam, de igazából a gyermekeim születése után jött a mindent meg kell örökítenem őrület. Aztán a Jézuska megajándékozott a régi álmommal egy tükörreflexes géppel, de valahogy nem igazán voltam elégedett a végeredménnyel így beiratkoztam egy fotó suliba, azt hiszem itt kezdődött az örök szerelem a fényképezés és én köztem. Hihetetlen élmény volt a suli, egy teljesen új világ nyílt ki előttem azóta valahogy mindent másképp látok.
Mivel mindig is közel álltam a természethez nem is lehetett kérdés merre induljak tovább és itt újabb szenvedély kezdődött. A természet szeretete és a fotózás bepillantást adott egy olyan világba amit mi emberek remélem nem fogunk teljesen tönkretenni magunk körül.

Leírhatatlan azaz élmény ami egy lessátras fotózáson éri a magamfajtát, ahogy bepillantást nyerhetünk az állatok csodálatos világába.

És most itt jöjjön egy pár kép, próbáljátok odaképzelni ahogy több ezer daru krúgatva vesz körül...




 És jött a róka...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése